Obserwatorzy.

poniedziałek, 28 października 2019

Morza szum, ptaków śpiew.......

    Wspomnienie lata: plaża, morze, słońce, błękitne niebo.
     Nie potrafię malować, rysuję też  kiepsko co nie znaczy, że nie mogę tego robić  skoro sprawia mi to przyjemność. Zwykły kamień  taki leżący na polnej drodze pomalowałam  kredkami wnuka i polakierowałam. Służy mi  jako przycisk  na obrus  na działkowym stole bo wiadomo nad morzem zawsze trochę wieje . Kamień nieduży tak jak mój talent malarski  ale radość z tworzenia ogromna.


A tu druga strona mojego "dzieła" , zwykły kamień.


4 komentarze:

  1. Piękny przycisk.:) Patrząc na pierwsze zdjęcie aż się wierzyć nie chce, że pomalowany jest kredkami, coś slicznego i niepowtarzalnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkrywasz Aniu w sobie nowe talenty! :) W pierwszej chwili pomyślałam, że zainteresowałaś się ceramiką, bo ten przycisk wyglądał mi na szkliwiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł - praktycznie i efektownie.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak pięknie, jesteś czarodziejką, która z każdego kamienia i "śmiecia" potrafi wyczarować coś tak cudownego, że człowiek patrzy i patrzy na te zdjęcia, i się zachwyca.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.