Obserwatorzy.

piątek, 17 stycznia 2014

Kwiatowe Candy

Pod koniec roku miałam  sporo szczęścia w blogowych zabawach, dostałam cudne prezenty pora więc  zrobić przyjemność  następnym osobom. Za  moim oknem  pada śnieg, chyba zima zaczyna przypominać o sobie, Zima nie jest moją ulubioną porą roku  zdecydowanie wolę wiosnę. A wiosna to kwiaty. Chcę więc obdarować kogoś kwiatami. Kwiatki są różne :  materiałowe, szydełkowe, uplecione na kołeczkach, papierowe, koronkowe a nawet uszyte z cekinów. Mniejsze , większe i zupełnie malutkie, można je doszyć, dokleić lub przypiąć, mogą być broszką , aplikacją.lub ozdobą . Dorzuciłam też dwa małe serduszka . Zanim zabawa się skończy kwiatków pewnie przybędzie. .Zapraszam na kwiatowe Candy.

1) Jeśli chcesz  brać udział w zabawie  zostaw komentarz pod tym postem   z  kolejnym numerem , jeśli chcesz tylko komentować  to nie wstawiaj numeru.
2) Jeśli jesteś posiadaczem bloga, FB  to dodaj  zdjęcie i  informację o zabawie .

3) Miło mi również będzie jeśli przyłączysz się do grona moich obserwatorów  ale jeśli nie masz zamiaru mnie odwiedzać po skończeniu rozdawajki to nie musisz bo nie kolekcjonuję obserwatorów.
4) Zapisz się do 20 lutego 2014. Kilka dni później tajemniczy Pan "R" pomoże mi "wybrać"  osobę do której wyślę kwiatki.

Przesyłę wyślę tylko na polski adres.





Dokładam do wygranej
Kolejna dokładka
Ostatnia dokładka


57 komentarzy:

  1. ale cudne te kwiatuszki! staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale broszek można zrobić:)zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne kwiatuszki...przedłużam kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję i podziwiam od dawna, cudowne te kwiatuszki....staję w kolejce:))) pozdrawiam maria.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielką przyjemnością wezmę udział w tak wiosennej zabawie:) śliczne kwiatuszki:) banerek u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać numer:) wygląda, ze to numer 5

      Usuń
  6. Kwiatków nigdy dość,a szczególnie takich cudnych

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj :). Szczególnie podobają mi się te kwiatuszki robione na szydełku, ale oczywiście wszystkie są ładniutkie :). Także staję w kolejce i ja :). Fajnie ,że do mnie wpadłaś :). Ola ze swojego świata.
    Ps. Oczywiście banerek zamieszczam w Świecie Oli. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również grzecznie ustawiam się do kolejki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. 8. Wstawiam numer, jak prosiłaś! Bo kocham kwiaty wszelkiego rodzaju i chętnie każde przygarnę. Obserwuję od dawna, a teraz pędzę wstawić banerek, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. To może i ja będę miała troszkę szczęścia? Jeśli dobrze policzyłam to nr 9?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój numerek to 11. Kwiatki są cudne, ucieszą mnie baaardzo i jak wygram to wiem z kim chciałabym się nimi podzielić :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. 12. Staję w kolejce po piękne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Numerek 13 :) Mam nadzieję, że nie będzie pechowy. Pani prace są niesamowite, widać, że wkłada w nie Pani całe serce. Pozdrawiam i życzę wytrwałości w dalszym tworzeniu cudeniek.

    OdpowiedzUsuń
  14. 14. Piękne kwiaty! Z radością przyłączam się do zabawy :-) Twoją obserwatorką jestem już od dawna. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj,jak mozna to zglaszam sie i ja
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. banerek dostepny na moim blogu, dołączam się do bloga, i chętnie wezmę udział w zabawie
    http://arte-by-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda na to że mam nr 18.

    Ślicznych kwiatuszków narobiłaś:) Chętnie stanę się ich właścicielką:)

    OdpowiedzUsuń
  18. 19 Bardzo chętnie się zapiszę. Kwiaty cudne, już sie wiosennie zrobiło na blogu

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne wiosenne candy :)))
    piszę się i zapraszam na moje :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. 21. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. 22.może będzie szczęśliwy?

    OdpowiedzUsuń
  23. 23.to widzę że stanełam w kolejce za moją krajanką Banerek u mnie na blogu/ zaznaczam że nowicjuszka w blogowaniu/ http;//tessart57.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. 24. I Ja chętnie sie przyłączę do kwiatowego losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 25.( chyba 25 bo baner trochę zasłania) Zapisuję się ! :)

    ps.Proszę zmniejsz baner "Candy u Duszki" bo zasłania komentarze

    OdpowiedzUsuń
  26. 26. zapisuję się na Candy :) jestem tu pierwszy raz, ale napewno zostanę na dłużej - już dodałam Cie do obserwowanych, a na blogu przypięłam banerek :) bo może po moim blogu tego nie widać, ale uwielbiam rękodzieło i sama również trochę tworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. 27 - zapisuję się i ja. Cudne kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
  28. 28. Zapisuję się również.
    Banerek już wisi. :))

    OdpowiedzUsuń
  29. 29.
    Zapisuje sie z przyjemnościa na to candy i liczę na odrobin szczęcia. Obserwatorem jestem już od dawna.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  30. 30. Jako, że jestem florystką - nagroda jest idealna dla mnie ;) Chętnie przyłączam się do zabawy i zaczynam obserwować bloga..

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. 31 - Spragniona słońca i kwiatków zapisuję się. Słońca nie ma w ofercie , ale kwiatki z radością przyjmę.
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  32. 32- będzie mi bardzo miło jak do mnie zawitają te kwiatki, oczywiście zapisuję się:)
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne kwiaty - i ja jestem na nie chętna ;)
    33 ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. 34 Zapisuję się do zabawy i dziękuję za zaproszenie.

    OdpowiedzUsuń
  35. 35 Wyrażam chęć udziału w zabawie! Przydałyby mi się takie piękne kwiaty! Banerek umieściłam tu: http://lalovo.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja
    36. Też się zapisuję, śliczne kwiatki może szczęście się do mnie uśmiechnie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. 37. Przeoczyłam ten wpis, ale takich kwiatuszków nie mogę sobie odmówić :) Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam, numer 38
    banerek na blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. To i ja się zapisuje, bede numerem 39 , może przyniesie mi szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  40. 40
    biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl
    udostępniam na fb:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1460702480817293?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  41. 41
    biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/214379738767369?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też chcę! :)
    42.
    www.trzyrazyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. 43.
    O mały włos przegapiłabym taką zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  44. 44 Biorę udział:) origamiiptaki.blogspot.com zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. 45. Chętnie się zgłoszę. Piękne kiwaty :) ANA.KOWAL@POCZTA.ONET.PL

    OdpowiedzUsuń
  46. 46. I ja chętnie stanę w kolejce po takie cuda  Obserwatorem jestem, banerek na bloga już zamieszczam i zapraszam do siebie, gdzie stawiam pierwsze scrapkowe kroki :) http://scrapbenitaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. 47. I ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  48. 48. Zgłaszam się i ja:) banerek isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. 49. Kwiatuszki są śliczne :).

    I ja z chęcią przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  50. Hurra , to ja bede 50.Ten powyzej filetowego, taki lawendowy jest przesliczny, staje w kolejce, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. jestem i ja.kwiatki świetne,pozdrawiam i z przyjemnością sie ustawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. 52. Cudne kwiaty. Z wielką przyjemnością o nich pomarzę !!!
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  53. 53. Cudne te Twoje kwiaty, ledwo zdążyłam. Ale też się ustawiam w kolejce, może mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam i zgłaszam się jako osoba nr 54. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.