Obserwatorzy.

wtorek, 23 października 2012

Śmieszno- strasznie.

Zbliża się śmieszno- straszne święto Halloween. To nie nasza tradycja , ale  młode pokolenia wykorzystują każdą okazję do zabawy. Młodość ma swoje prawa i powinna być wesoła i pogodna . Chociaż nie mam przekonania do tego święta to jednak przygotowałam kilka drobiazgów z tej okazji : brelok  do kluczy i zawieszkę. Wszystko straszne i "krwawe", a żeby groza była jeszcze większa gałkę oczną można wyjąć z powieki. Kto chce niech się śmieje, kto chce niech się boi. Zapraszam do zabawy  w duchy.


5 komentarzy:

  1. ale świetne oko!Chyba bardziej śmieszne niż straszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam że to jest amulet chyba na złe oko tylko powinno być w kolorach niebieskich , czytałam o ni na greckim blogu,
    Młodzież takie cudeńka lubi ..

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe ale super to oko! fajne te śmieszno-straszne klimay:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na breloczek, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.