Obserwatorzy.

wtorek, 15 stycznia 2013

Bursztynowo

Pod koniec roku dotarła do mnie wędrująca książka. Książką "Polki na bursztynowym szlaku"  postanowiła się podzielić z nami karto_flana  której dziękuję za zorganizowanie zabawy i chęć udostępnienia nam swojej książki. Wędrująca książka dotarła do mnie od  Romy a wraz z książką przyleciały cudne prezenty
Romo jeszcze raz dziękuję technika sutaszu jest mi zupełnie obca więc  tym bardziej podziwiam to co otrzymałam od Ciebie.


Bardzo się cieszę, że znalazły się dwie chętne osoby do łańcuszka "Podaj dalej" z mojego poprzedniego wpisu. Dziewczyny  przyślijcie mi na maila  swoje adresy a ja przygotuję dla Was niespodzianki

6 komentarzy:

  1. Piękny komplecik dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wzór i odważne kolory! Bardzo miły upominek. Adresik zaraz wysyłam :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne prezenty :) Ciesze sie, ze ksiazka tak sobie ladnie wedruje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne i pomysł zabawy świetny, szkoda, że się spóźniłam...;)))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.