Obserwatorzy.

poniedziałek, 15 lipca 2013

Czarna owca na wypasie



Latem  Czarna Owca  spotyka się bardziej towarzysko co nie znaczy, że nic nie robi. Udekorowałyśmy swoja siedzibę coby wszyscy wiedzieli gdzie Czarna Owca  ma bacówkę ( reszta zdjęć na stronie Owcy.)


 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=392226417553849&set=a.392226024220555.1073741829.283083978468094&type=1&relevant_count=4

Następnie  przeniosłyśmy się na wypas czyli do  Sąsiedzkiego Ogrodu.  To kolejna fantastyczna inicjatywa  w naszym mieście. Możecie  sobie o niej przeczytać na FB. Ogród jest w fazie urządzania więc i my owieczki postanowiłyśmy trochę go upiększyć. Zanim zakwitną prawdziwe  kwiaty   wydziergałyśmy trochę  szydełkowych.A ponieważ owieczki są proekologiczne i lubią recykling  zużyłyśmy do ich robienia  resztki włóczek nieprzydatne do innych robótek , myślę, że kwiatki z kawałków włóczek maja swój urok.
A oto mój wkład w upiększanie ogrodu.


 Czarna owieczka  z pierwszego zdjęcia  została zwieszona  na bramie ogrodu i wita gości   na swoim pastwisku. Zapraszamy,   w każdą środę ok 18 można nas tam znaleźć.


11 komentarzy:

  1. czarne owce są najpiękniejsze.. :) a ja zapraszam do nowego miejsca u mnie


    www.kochajacpiekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności wyczarowałaś szydełkiem. Kolorowe cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Owca jest czaderska! Widziałam i dotykałam :)
    Ania... do jutra :) Ciekawe co znowu przyniesiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pająki Jolu, pająki przyniosę

      Usuń
    2. Wczoraj się pomyliłam i napisałam "do jutra"! Dzisiaj mogę powtórzyć: do jutra Aniu :)

      Usuń
  4. Przesliczne prace :) Owca Sliczna :) Kwiatuszki cuudne :) Pozdrawiam :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarujesz kochana!Słodka i zabawna ta owieczka♥Kwiateczki urocze,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Alee extra czarna owca! Super! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ćenna inicjatywa!
    Dziękuję za udział w mojej rozdawajce.
    Zaglądam do ciebie z każdym nowym wpisem, nie komentuję, no cóż, jak się zagląda na prawie 600 blogów!

    OdpowiedzUsuń
  8. beee beee beee :)
    a owca jest przesłodka!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.