Obserwatorzy.

poniedziałek, 21 października 2013

Piękne chwile

Zapisałam się na Candy u  Edyty z Kubkiem Kawy , do wygrania był śliczny   zapiśnik  najważniejszych dat w roku. Bardzo mi się spodobał ten pomysł bo  czasem umykają nam z pamięci  daty urodzin, imienin, rocznic i innych ważnych dni o których chcielibyśmy pamiętać.  Nie udało mi się  wygrać tego Candy  ale Edyta postanowiła przyznać jeszcze nagrody pocieszenia i znalazłam się w gronie tych szczęśliwych osób. Kiedy  przyleciała  do mnie nagroda pocieszenia byłam    niezwykle   zdumiona , bo zamiast malutkiego drobiazgu dostałam mój wymarzony zapiśnik prawie taki sam jak nagroda główna. W dodatku opatrzony piękną sentencją.  Edyto tą drogą jeszcze raz Ci serdecznie dziękuję.
Okazało się, że Edyta mieszka w pobliżu mojego miasta. Nie udało nam się narazie spotkać osobiście ale  mam nadzieję, że może kiedyś  do spotkania dojdzie i będę jej mogła osobiście podziękować.
W tajemnicy powiem Wam, że zastanawiam  się jak mam te daty zapisać aby nie zepsuć  bazgrołami tej ślicznej pracy, muszę coś wymyślić  bo  charakter pisma to ja mam nie najpiękniejszy.


10 komentarzy:

  1. Dostałaś piękną rzecz. Moje gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zapiśnik! Jeśli obawiasz się własnego charakteru pisma, to może drukuj jakąś ładną czcionką i wklejaj. Chociaż pamiętaj, że Twoje własne zapiski dla Twojej rodziny w przyszłości mogą być cenniejszą pamiątką niż najpiękniejszy druk :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękny zapiśnik :D gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny prezent, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zapiśnik wyczarowałaś.
    Ja uwielbiam peonie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny! gratulacje:)
    dobrego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. widać czasem wystarczy tylko bardzo chcieć :)pomysłowy i uroczy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.