Obserwatorzy.

piątek, 3 stycznia 2014

Szczęśliwy koniec roku

Witam w Nowym,   miejmy nadzieję, że szczęśliwym dla wszystkich,  Roku 2014. Troszkę mnie na blogu nie było , dziękuje  wszystkim którzy mnie w tym czasie odwiedzili i  zostawili piękne życzenia świąteczne. Miło jest gdy zagląda do mnie tyle osób,  poznawanie tylu  twórczych osób i choćby tylko wirtualnie  jest bardzo  inspirujące  i pozwala mi wierzyć, że to co robię ma jakiś sens którego  nie dostrzegają  niektórzy moi bliscy.

Koniec roku przyniósł mi  kilka  przemiłych niespodzianek  od blogowych koleżanek.  Ponieważ nie miałam możliwości  zrobienia  ładnych zdjęć  otrzymanych prezentów  prezentuję je na zdjęciach pożyczonych od ich  twórczyń  o co mam nadzieję, nie będą miały pretensji.
Pierwszy prezent otrzymałam od liwias u której wygrałam Candy . Dostałam cudną koralikową bransoletkę i kolczyki  wraz z dwiema ślicznymi zawieszkami  w postaci nożyczek i maszyny do szycia. Koleżanki z grupy Szczecin Szyje już mi zawieszek zazdrościły. Bardzo dziękuję  liwias za piękny prezent który w rzeczywistości jest jeszcze piękniejszy niż na zdjęciu.


To jeszcze nie koniec prezentów . W zabawie u ulinki  udało mi się wygrać przepiękne filcowe serduszka z haftem. Przesyłka doszła do mnie przed Świętami serduszka więc natychmiast powędrowały na moją choinkę. Są  śliczne, bardzo starannie uszyte i pięknie wyhaftowane, zdjęcia nie oddają ich całego  uroku. Ulinko pięknie Ci dziękuje za  cudny świąteczny prezent którego mi wszyscy zazdroszczą. 


Koniec roku przyniósł mi jeszcze kilka  niespodziewanych prezentów napisze o nich wkrótce bo chciałabym podziękować  publicznie moim blogowym "Mikołajom".

12 komentarzy:

  1. Same śliczności .
    Najlepszego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty. Teraz w roku mamy liczbę 7 a jak wiadomo to szczęśliwa liczba więc będzie szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję prezentów. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne prezenty, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie jest dostawać takie prezenty:):) Bardzo to miłe, a drobiazgi prześliczne.
    Najlepszego:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prezenty:) Szczęścia i zdrowia na cały Nowy Rok:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję cudnych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się że zawieszki dotarły przed świętami, bo szczerze mówiąc to trochę się obawiałam, wiedząc jak działa poczta w tym okresie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.