Obserwatorzy.

sobota, 22 lutego 2014

Kwiatowe Candy

        Dziś krótko i na temat bo  bolące zatoki nie są  najlepszą motywacją do długich wywodów. Dziękuję wszystkim za udział w mojej zabawie . Zgłosiło się sporo osób  a jeszcze więcej przeczytało mój wpis o Candy bo aż 874 osoby. Prosiłam Was o numerowanie  komentarzy i choć nie wszyscy o tym pamiętali to ostatecznie zgłosiły się 54 osoby. Zgodnie z obietnicą to Pan R. pomógł mi wybrać  osobę do której pofruną  kwiaty, kwiatki i kwiatuszki.
 Kwiatki wędrują więc do osoby która zamieściła komentarz z liczbą  27   a jest nią B.
Gratuluję serdecznie a to komplet kwiatków dla Ciebie.
 

A tu losowanie.

Proszę o adres do wysyłki i odrobinę  cierpliwości bo zaziębienie uziemiło mnie na trochę w domu.
Wszystkim pozostałym bardzo dziękuję za udział w zabawie , pewnie niedługo znów nazbieram  drobiazgów dla Was. A może lepiej jedną większa nagrodę zrobić jak sądzicie ?   Mimo , że to już koniec  mojej zabawy mam nadzieję, że nadal będziecie do mnie zaglądać zapraszam serdecznie

11 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwycięzcy :) Dziękuję za zabawę..

    Pozdrawiam,
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za zabawę,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni! :)
    Życzę udanego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję B...
    Dziękuję Tobie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tak kwiatowego bogactwa:)

    Dziękuję za kwiatową zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję wspaniałej nagrody !!!
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę i gratuluję wygranej :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje dla zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wierzę! WYGRAŁAM!!! Ależ się cieszę!!!! :) Moje pierwsze wygrane candy! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.