Obserwatorzy.

sobota, 26 kwietnia 2014

Kawa ze śmietanką

Lubicie kawę? Ja tak , uwielbiam czarną kawę  z odrobiną brązowego cukru koniecznie świeżo mieloną i parzoną w kawiarce. Mam też swoją ulubioną filiżankę z której   piję tylko kawę. Zamiast jednak mojej  filiżanki z kawą dziś  dla Was kawa ze śmietanką w kremowej filiżance z  różyczką. Oczywiście wszystko szydełkowe tylko różyczka jest haftowana. Szkoda, że nie mam na razie wnuczki bo fajnie jest robić taki cudeńka. Filiżanka nie musi być zabawką lub dekoracją może służyć  jako  igielnik bo jest całkiem spora 10x8 cm
PS.
Odpowiadając na komentarz informuję, że schematu na filiżankę nie mam to taka spontaniczna robótka ale to nie takie trudne.
 
Zapraszam Was na małą kawkę


Zainteresowanych zapraszam tu Anko

19 komentarzy:

  1. Filiżanka jest świetna! Masz może schemat na to cudo, czy robione z głowy?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ja nie szydelkuję , ale filiżanka jak z porcelany

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mi się zachciało kawusi, tylko nie mam tak wytwornej filiżanki, haa...haa. Śliczności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawa zawsze i wszędzie :) Bardzo pomysłowa praca! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda ja kawy nie piję ale taką kawusią w ślicznej filiżance na pewno bym nie pogardziła ;). Całość wygląda świetnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna - właśnie jak na nią spojrzałam to pomyślałam że idealna na igielnik :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyszła:) Prawdziwe małe cudeńko:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna! bardzo ładny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kawy w ogóle nie pijam, ale Twoją od dziś uwielbiam, świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aż tu czuję jej zapach.............

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna filiżanka, aż mam ochotę spróbować tej kawki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze dziełko. Zawsze się zastanawiałam ile to trzeba mieć cierpliwości do dziergania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może i spontaniczna, ale piękną pracę wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja przeciwnie uwielbiam czarną gorzką 😋

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.