Obserwatorzy.

niedziela, 11 maja 2014

Szczęśliwa bransoletka.

              Ja to mam ostatnio szczęście w blogowych zabawach. Zapisałam się u Rocktechnika na Candy z  fioletową bransoletką. Niestety nie  wygrałam tej zabawy ale tu przydało się moje szczęście ponieważ Rocktechnika  postanowiła nagrodzić wszystkie osoby w liczbie 4 które zapisały się do zabawy na blogu a nie na FB na którą przeniosła zabawę. W  ten oto  sposób zostałam właścicielką pięknej bransoletki  za którą jeszcze raz serdecznie dziękuję.   Zapraszam Was na blog Rocktechniki sami zobaczcie jakie piękne rzeczy ona tworzy.


8 komentarzy:

  1. Szczęściara z Ciebie, nic tylko się potem stroić w te wszystkie wygrane cuda. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję , prezent urodziwy! miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej. Śliczna bransoletka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. W związku z posiadanym szczęściem, proponuję udać się do kolektury totka i zagrać - raz się żyje ;)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że bransoletka Ci się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.