Obserwatorzy.

czwartek, 11 grudnia 2014

Zimowy komplet c.d.

Dziś druga część zimowego kompletu czyli czapka.Wzór prosty prawe i lewe oczka w pasach na zmianę tyle,  że trochę zakręcone. Na cieniowanej włóczce  i tak wzór  mało co widać. Czapkę  zrobiłam z potrójnej nitki  bo  ma być ciepła a nie dekoracyjna. W planach były jeszcze rękawiczki ale   nie mam więcej włóczki , po skończeniu czapki została mi  2 m resztka.  Z konieczności jest to więc 2 częściowy komplet  skończony w samą porę bo jakoś zimno się zrobiło.


6 komentarzy:

  1. Świetna czapka :-) Z chustą tworzą doskonały komplet :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wzór, bardzo ładnie pasuje do takiej kolorowej włóczki :-) szkoda, że nie wystarczyło na rękawiczki ale z drugiej strony te i tak najszybciej się niszczą albo gubią więc czasem lepiej mieć zwykłe z kiosku, przynajmniej nie żal ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ślimaczek - jak najbardziej pasuje do chusty:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna czapa i świetny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie drutowa więc tym bardziej podziwiam Twoje prace :)
    Kochana przyślij mi proszę zdjęcie Twojego prezentu z mojej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapeczka fajny ma kolorek, pasowałaby do mojej nowej kurtałki

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.