Obserwatorzy.

niedziela, 21 lutego 2016

Podałam dalej

Niedawno chwaliłam się prezentami jakie dostałam w zabawie "Podaj dalej". Teraz  moja kolej na przygotowanie niespodzianki. Chęć kontynuacji zabawy zgłosiła Mamma Mai   i to do niej poleciały moje prezenty. Gdyby ktoś chciał bawić się z nami to proszę zaglądać na jej blog bo pewnie wkrótce  ogłosi   zabawę  u siebie. A teraz to co  wysłałam, przesyłka już dotarła wiec mogę pokazać zdjęcia. W ozdobnym pudełeczku umieściłam  szydełkowy naszyjnik i  broszkę  z  drewnianym koralikiem. Dostałam wiadomość, że prezenty spodobały się   co mnie bardzo ucieszyło.



15 komentarzy:

  1. Piękne :) Zapraszam do siebie na candy http://www.mamaszyjezosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolorki tego naszyjnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten naszyjnik jest cudowny,pudełko też śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz dziękuję. Wkrótce zabawa u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik super :) obłędne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty zrobiłaś:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty, pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne prezenty.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. napisałam do Ciebie maila odnośnie wymianki, proszę go odebrać.

    OdpowiedzUsuń
  10. No takiego naszyjnika to jeszcze nie widziałam. Wszystko piękne, żeby nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne prezenty przygotowalas :))) Slicznosci same :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prezenty przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne podaj dalej przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam te prezenty u nowej właścicielki :)
    Szczególnie naszyjnik zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.