Obserwatorzy.

wtorek, 13 września 2016

Babcia ratunkowa

          Kiedy  wszędobylskiego sześciolatka zaatakuje płot z siatki i zrobi dziurę w  jego nowych spodniach  wtedy na ratunek śpieszy babcia. Babcia  nie kupi wprawdzie kolejnych spodni ale za to naprawi to co się zepsuło. Można po prostu zacerować  dziurę ale kreatywna babcia zawsze ma coś co sprawi, że  zwykłe spodnie   nabiorą charakteru.
         Znalazłam w zakamarkach   moich pudeł starą  bluzkę  wnuczka a właściwie resztki tej bluzy tzn.  piękne aplikacje- samochody. Bluza nie nadawała się już do użytku i przekazania następnym dzieciom bo była poplamiona sokiem. Wycięłam więc jej  fragmenty i schowałam  tak na wszelki wypadek który właśnie teraz nadszedł. Naszyłam aplikację na  dziury i spodnie znów wyglądają jak nowe a nawet są ładniejsze niż zwykłe dresy. 



Został mi jeszcze jeden samochód  z tej samej bluzki.  Nie wyrzucę go bo może znów jakiś wredny płot, drut lub gałąź rzuci się na mojego wnuczka.


14 komentarzy:

  1. Aniu, taka Babcia to prawdziwy skarb.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przezorna i pomysłowa ta babcia, spodnie wyszły super:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam powycinane aplikacje z ciuszków "na zaś", może do czegoś się przydadzą, także wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszłaś z tej sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to wredny płot!!!jak można tak atakować dziecko:)))))))dobrze,że ma super babcię:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu! Co by było gdyby tych Babci nie było :-) Zrobiłaś kawał dobrej roboty,spodnie wyglądają jak nowe- Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Babcia to skarb niedoceniony, a kreatywna Babcia to 100 x skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I nie będę odkrywcza, jak napiszę, że taka babcia to skarb, bo już widzę to samo we wcześniejszych komentarzach, ale to najprawdziwsza prawda. Spodenki wyszły ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny pomysł i świetne wykonanie, spodnie zupełnie jak nie te same:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie sobie poradziłaś z dziurą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały pomysł i super efekt:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, te wszystkie płoty, druty i gałęzie od wieków czyhają na biedne dziecięce ubranka :). Znam to z autopsji, chociaż u mnie najczęściej atakowane były kolana :). Pomysł genialny, a spodnie są teraz jedyne w swoim rodzaju :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuuuudnie wyszlo !!! Duzo lepiej jak wczesniej takie zwykle spodenki a teraz no Suuper :)) Skarb miec taka Zdolna Pomyslowa Babcie :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie Aniu :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby taki prosty pomysł, a efekt super :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.