Obserwatorzy.

poniedziałek, 19 września 2016

Na koniec lata.

         Powłoczka na poduszkę  to takie pożegnanie lata. Duży,  żółty, wielowarstwowy  kwiat  na zielonkawym tle. Włóczki różne, wykorzystałam końcówki pozostałe po innych robótkach. Sama powłoczka jest uszyta z bawełny  można więc na jej drugiej stronie  swobodnie  przysnąć. Szydełkowy panel przyszyłam tylko na przodzie  więc jest i ozdobnie i użytecznie.



          Początkowo  chciałam motyw kwiatowy wykorzystać  do ozdobienia  lnianej torby ale skończyło się na powłoczce.
        Prawdę powiedziawszy to znalazłam ten wzór  przy poszukiwaniu  opisów wykonania mandali. Spodobał mi się wzór kwiatowy i zaczęłam go dziergać bez konkretnego przeznaczenia, byłam ciekawa jak będzie wyglądał ten wzór wydziergany z kolorowych włóczek. Wydziergałam  kwiat na zielonym tle  a potem zastanawiałam się do czego wykorzystać ten fajny motyw. 



Żółty kwiat został na poduszce ale motyw jest na tyle efektowny, że pewnie jeszcze   wykorzystam ten  wzór  do innych prac. Poniżej schemat wielowarstwowego kwiatuszka. Niestety nie zapisałam adresu strony z której pobrałam wzór.


23 komentarze:

  1. coś niesamowitego- kocham, uwielbiam, zachwycam się! I pozdrawiam:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest ta poduszka. Kolory dobrane bezbłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę piękna, kolory bardzo ładne i rzeczywiście pasujące na koniec lata.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu! Ale prześliczna jest ta poduszka i te kolory tak pięknie dobrałaś - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie ubrałaś podusię :-) Piękny kwiat.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten kwiatek ;). Poduszka wyszła świetna :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i oryginalna poducha! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany! Fantastyczna poducha! Jak tylko przyjadą do mnie włóczki to chyba skuszę się na podobną, tylko w innych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest niesamowite!!! Będzie zawsze przypominał o lecie w zimową szarugę! Zresztą według mnie pasuje do każdej pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słoneczko, a nie kwiatek ;) takie było moje pierwsze skojarzenie i tego się będę trzymać ;) Co nie zmienia faktu, że niezmiernie mi się podoba i sam wzór i poducha w całości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna robótka, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż dech zapiera :) efekt łał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne włóczkowe słońce! Śliczna podusia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowy motyw poduszki! Zachwycająca, kolorowa paleta!
    Serdeczności:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezwykła poducha! Cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.