Obserwatorzy.

poniedziałek, 5 września 2016

Spodnie i spódniczka.

          Dziś obiecany recykling  dziurawych dresów i plażowej spódniczki. Ukochane  spodnie dresowe nosiłam ile się dało ale w dziurawych to nawet w domu nie wypada chodzić. Odcięłam więc gumę a resztę pocięłam na paseczki. Taki sam los spotkał plażową spódniczkę  z grubej lycry która   kolor zmieniła od słońca i wody. Pocięte paseczki i  prutą żółtą włóczkę wykorzystałam do wydziergania torby. 



           Zgodnie z zasadą "wykorzystać  natychmiast albo wyrzucić"   zużyłam wszystko co pocięłam. Resztki paseczków posłużyły mi do dekoracji torby. Torba wyszła  całkiem pojemna 35x40 cm. Nie jest to torebka wyjściowa ale raczej pojemnik na różne rzeczy. Ja  trzymam w niej  rozpoczęte robótki. Nie wiem czy koniecznie była mi ta torba potrzebna ale mam coś z niczego, zużyłam trochę włóczki, nie dołożyłam kolejnych szmatek to kolekcji więc w sumie  same zyski.
Na zdjęciu poniżej " włóczka" ze starych spodni i spódniczki.



14 komentarzy:

  1. Jak dobrze jest mieć dobre pomysły, torba super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna wyszla :))) Pozdrawiam Poniedzialkowo :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super - drugie życie ciuszków :)
    Świetna torba!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dobrze wykorzystałaś materiały!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł! I ta zasada "wykorzystać natychmiast albo wyrzucić" bardzo mi się podoba, ale trzeba być na prawdę twardym, żeby się do niej stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no i nadal możesz "nosić" ukochane spodnie! świetny pomysł, jeszcze lepsze wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wyjściowa na plażę albo piknik może być. Świetna torba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Recykling na 100% i jakie piękne rzeczy powstały! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam kreatywność :)
    Świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW!!! Ale świetna! Super ta torba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam kreatywność recyklingową. Super torba.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.