Obserwatorzy.

poniedziałek, 21 listopada 2016

Gwiazdkowo


           Koronkowe gwiazdeczki z białych  bawełnianych nici  dzierga się całkiem przyjemnie. Jak już się zabiorę za  gwiazdeczki to nigdy nie robię  hurtem takich samych no bo ile można powielać jeden wzór, to nudne zajęcie.    Przez cały rok zapisuję sobie wzory aby  potem   mieć w czym wybierać a i tak najczęściej kończy się tym, że  biorę sobie kawałek jednego wzoru dokładam kawałek drugiego i wychodzi  wzór trzeci. Czasem ktoś mnie prosi o jakiś konkretny wzór gwiazdeczki która się mu spodobała  a ja nie zawsze taki wzór mam. Bo jak już gwiazdeczka zrobiona  oddana  to kto by pamiętał jak ją robiłam.




Dziergać gwiazdeczki lubię ale niestety potem trzeba je krochmalić i upinać a tego to ja znoszę. Zresztą trudno polubić  upaprane, klejące  palce którymi trzeba  naciągać  drobniutkie wzorki i wbijać szpileczki.





W tym roku postanowiłam wydziergać tak na próbę  kilka gwiazdeczek z bardzo cieniutkich nici, szydełkiem 0,8 . Chcę je podarować  komuś kto ma malutką choinkę. Gwiazdki wyszły  niewiele większe od zapałki i bardzo cieniutkie , no cóż zobaczymy czy się spodobają.




18 komentarzy:

  1. śliczne. Każda z nas nie cierpi krochmalenia, upinania, blokowania. Ale patrząc na Twoje gwiazdki to warto.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, a ja jak zwykle z ozdobami w lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są przecudne. Rewelacyjna robota.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) ja też nie znoszę upinania wykrochmalonych śnieżynek...

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu! Gwiazdeczki są naprawdę Urocze, razem pięknie się prezentują,I jeszcze każda inna, Cudowne - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne! A te maleństwa to nawet nie wiem jak je wydziergalas. Pięknie się będą prezentowały na choince.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja uwielbiam szydełkowe śnieżynki! Co roku postanawiam, że już więcej nie robię, ale cóż jak nowe piękne wzory są takie kuszące?

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne gwiazdki, przede mną też takie wyzwanie, no zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne maleńkie śnieżynki na małą choinkę :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, będą się wspaniale prezentować na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne gwiazdki, delikatne, śnieżne jak pogoda dzisiaj u mnie :) Już tak fajnie świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne śnieżynki, jedną nawet kiedyś popełniłam, widzę te wzór u Ciebie, ale nie wyszła mi tak pięknie jak Tobie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.