Obserwatorzy.

poniedziałek, 8 maja 2017

Egzotyczne kwiaty.

            Przez lata nazbierało mi się mnóstwo  mniejszych i większych kłębuszków włóczek najrozmaitszych we wszystkich kolorach tęczy. Szukam  dla nich jakiegoś sensownego zastosowania. Mogłabym robić maskotki ale moje wnuki jakoś  maskotkami się nie bawią. Mogłabym   robić kolorowe kwiatuszki, kwadraciki   ale nie bardzo wiem po co.  Mogłabym robić  kolorowe czapeczki, torebki  ale moja wnusia ma 2,5 roku  i zupełnie wystarczającą ilość kolorowych rzeczy a wnuczek to typ sportowca więc właściwie tylko dres i koszulka FC Barcelona jest mu potrzebna.

           Przeszukując YouTube   znalazłam filmiki instruktażowe jak zrobić  ozdobne kwadraty.  Wyciągnęłam  włóczki  pomarańczowo- żółte i  zrobiłam  tylko środek tylko  kwadratów. Powstał  duży,  kolorowy energetyczny  element  który przypomina mi egzotyczny kwiat.  Wykorzystałam  resztki włóczek, o różnej grubości, składzie, kolorze. Efekt końcowy mnie zaskoczył  bo kwiat jest wyjątkowo dekoracyjny. 


        Teraz  zastanawiam się   co dalej z nim zrobić  Kwiat jest bardzo duży , średnica to 34 cm , nie jest też plaski  bo to robótka przestrzenna. 



Wygląda wszystko skomplikowanie ale uwierzcie mi, ze nie jest bardzo trudny .
 Zamieszczam link do  instrukcji   gdyby komuś się spodobał    LINK



Zrobiłam jeszcze drugą wersję , mniejszą w zupełnie innym kolorze i znów zaskoczenie bo efekt  końcowy jest kompletnie inny.  Jak mi się uda ją uwiecznić na zdjęciu to Wam pokażę.
A teraz  wracam do wymyślania  co by Tu zrobić z egzotycznym kwiatem.


11 komentarzy:

  1. O - jak to dobrze, że umieściłaś link do tego wzoru:)) Prześliczny ten kwiatek, bardzo ożywia wnętrze:)) Na pewno znajdziesz pomysł na wykorzystanie tej kwiatowej "serwety":))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu! Przepiękny kwiat, Można go położyć na tapczanie, fotelu, albo na pufę - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wygląda i oczywiście egzotycznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, tropikalne kwiaty :) Idealne by poprawić tą brzydką aurę za oknami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście wyszedł egzotyczny kwiat :)
    Przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś przepięknego. Nigdy czegoś podobnego nie widziałam :) Zapraszam również do siebie. Z chęcią będę zaglądać do Ciebie częściej :)

    www.skladrekodziela.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej! Ale mi się podoba ta serwetka, uwielbiam maki, a tutaj tak ładnie zgrałaś maki :) może wymianka za tą serwetkę?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.