Obserwatorzy.

sobota, 10 marca 2018

Babskie święto

         Z okazji Dnia Kobiet Kgosia zorganizowała miłą wymiankę blogową. Nie wiem jak tam u Was ale  u mnie  to  sympatyczne święto   wiele straciło ze swej atrakcyjności.  Zdawkowe życzenia od znajomych , czekoladki od najbliższych to nie jest to . Od czego mamy jednak babską  solidarność? Wymienimy się prezentami i  od razu  święto Kobiet będzie wspaniałe. I jeszcze można było nieśmiało poprosić o ulubiony motyw.
      Ja  prezenty przygotowałam dla  Szczęsliwy zakątek  Dostałam informację, że jej ulubiony motyw  to kwiaty: róże, maki, fiołki, lawenda. Wydziergałam na drutach torbę z fantazyjnej włóczki i  naszyłam szydełkową różę. Torba na długim sznureczku , zapinana na zamek, z podszewką. Mam nadzieję, że przyda się na wiosenne spacery



Dodatkowo zrobiłam jeszcze broszkę - mak. Ze szmatek, tiulu i filcowanej wełny.

 Karteczka, słodziaki, przydasie  dopełniły  prezentową przesyłkę


Torebkę wydziergałam z włóczki siateczkowej,  to taka  z której robi się skręcone  szaliki Boa. Potraktowałam ją  jak zwyczajną włóczkę , jest bardzo gruba, wygląda ciekawie  tyle tylko, że zamiast  długiego szala wychodzi wtedy  nieduża torebka.


Prezenty dla mnie  przysłała z dalekiej Irlandii Kasia. Mimo przeszkód, śniegu i mrozu paczka dotarła  akurat w Dniu Kobiet.  Dostałam  haftowaną karteczkę i zakładkę. Haft jest przepiękny, mulinka na zakładce jest cieniowana, a róża na karteczce jak żywa.  W paczuszce było jeszcze mnóstwo  fantastycznych przydasi: wełenki, druty, agrafki- znaczniki, kordonki, szmatki słowem wszystko  co raduje dusze rękodzielnika. Kasiu jeszcze raz serdecznie dziękuję.








8 komentarzy:

  1. Jeju! Ale śliczna torba!
    PS. Bardzo się cieszę że prezenty przypadły Ci do gustu. Miałam obawy bo ja to zazwyczaj dla haftujacych paczuszki robię. 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu! Pięknie się wymieniłyście, A torebka jest Wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy patrzę na takie rękodzielnicze cuda, baaardzo żałuję, że nie mam talentu do takich cudów...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam cię bardzo serdecznie W ten chłodny marcowy dzień fantastyczne prezenty a do tego Brożka mak całkowicie z kładła moje serce Uwielbiam maki pozdrawiam cię bardzo serdecznie Życzę przyjemnego tygodnia a raczej weekendu no ale przyjemnego tygodnia również życzę przyjemnego już całkowicie się poplątało hahaha mnóstwa kreatywności w tworzenie kolejnych fantastycznych dzieł 🙋😄

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)



    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dostaję życzenia tylko od partnera i ojczyma. Reszta zapomniała.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.