Obserwatorzy.

niedziela, 28 października 2018

Dyniowe święto

          Nie  przepadam za Halloween , ale widzę że dla moich wnuków jest to świetna   zabawa. "Straszne" przebrania,"straszne" dowcipy i zabawy sprawiają im wiele radości. Dziergam więc dynie, duszki starając się  żeby były bardziej śmieszne niż straszne. Zapisałam się nawet na blogową "Straszną wymiankę" głównie z myślą o wnukach i muszę powiedzieć, że prezenty które otrzymałam sprawiły im dużo frajdy bo oczywiście natychmiast je przejęły.
        Jeśli jesteście ciekawi co dostałam  i co sama zrobiłam  w ramach wymianki to niedługo  pochwalę się prezentami.
   Szydełkowa dynia miała być jedna ale pierwszą zrobioną zabrała wnuczka do przedszkola, drugą wnuk do szkoły, trzecia  została prezentem  wymiankowym, czwarta   prezentem  dla organizatorki Szczecińskiej Włóczkomani.
      Piąta  miała być dekoracją  miejsca  gdzie próbujemy zorganizować spotkania robótkowe ale póki co z marnym skutkiem.

Zapraszam do wymiany

     Miała być   w innym miejscu ale  została u mnie.

Szydełkowa dynia




Szydełkowe liście


11 komentarzy:

  1. Aniu! Dynia jest Urocza ,A listki Fantastyczne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykonana dynia, ale moje serce skradły listki. Ja też jestem wrogiem halloween, które coraz bardziej jest celebrowane. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dynia fantastyczna a listeczki tylko ją dopieszczają

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chciałam powycinać straszną dynię, ale mam słomiany zapał. A szydełko niestety nie umiem. Urocza jest ta dyńka, która ci została

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, bardzo lubię takie dekoracje;)
    Dla dzieci Halloween to kolejna okazja do zabawy, a przecież o uśmiech na małych buziach chodzi;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dynie relacyjne i dobrze, że zrobiłaś ich więcej niż jedną 👍
    Halloween? Jesteśmy europejczykami i żyjemy w globalnej wiosce. Niestety tradycje europejskie będą przenikać do naszej kultury i przenikają właściwie już od wieków, chociażby choinka, która przywędrowała do nas z niemieckiej, protestanckiej tradycji. Musimy się chyba z tym pogodzić, co Tobie udaje się doskonale 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna dynia :) lubię takie dekorację, i lubię Halloween, jestem bardzo wesołą kobietką, jakoś nikgdy nie przemawiało za mną Wszystkich Świetych.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.