Obserwatorzy.

piątek, 17 października 2014

Malinowa chusta

          Jakiś czas temu otrzymałam od HM Pstro  trzy skandynawskie romanse i dwa moteczki włóczki. Książki przeczytałam już dawno i przekazałam  dalej w świat. Włóczka też  znalazła swoje zastosowanie bo jest milusia , puchata , ma piękny malinowy kolor choć to akryl jeszcze z Jugosławii.  Wydziergałam z niej kolejną chustę tym razem bardzo prostym wzorem. Ponieważ chusta nie jest wełniana musiałam ją blokować przy pomocy żelazka z parą. No cóż coś za coś  wełniane chusty  wyglądają "szlachetnie"  blokują się cudnie  ale co z tego jeśli "gryzą"  szczególnie osoby alergiczne  i psują radość z posiadania chusty. Podobno są wełny które nie :gryzą ale musiałabym sprawdzać to organoleptycznie bo   na metkach i banderolach brak  zapisu " niegryząca". Chusta jest średniej wielkości 180 x100 cm w sam raz do zamotania  lub okrycia ramion. To moja kolejna chusta bo jakoś tak się dziwnie składa, że co jakąś zrobię to w tajemniczy sposób natychmiast znajduje się ktoś komu jest ona koniecznie potrzebna  albo wymieniam ją na coś innego albo  darowuję komuś  w prezencie. W efekcie końcowym jestem jak ten przysłowiowy "szewc".


22 komentarze:

  1. piękna! czy wzór na tę chustę, jest gdzieś dostępny? pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę piękna! I ten kolor śliczny i optymistyczny.:) Ja jestem alergikiem i nie mogę nosić wszystkiego niestety. Chusty uwielbiam i mam całą kolekcję, wszystkie kolorowe. Jakoś nie lubię smutnych kolorków w smutną jesień i zimę.:) Ta Twoja bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy tylko dlatego, że z Jugosławii miała by nie zasługiwać na takie piękne przeznaczenie? Cudnie Ci wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Nic dodać nic ująć. Podziwiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna, piękny wzór, piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwię się, że masz taki popyt na tę cudne chusty, bo kto by nie chciał takiego cacka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor, wzór bardzo ciekawy, bo prosty ale urzekający dyskretną elegancją :). Świetna chusta!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna chusta :-) Cudny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie dziwi mnie fakt, że na takie cudeńka masz wielu chętnych :)))
    Wygląda na delikatną i bardzo przyjemną. Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuudne chusty robisz :) I sie nie dziwie ,ze tak Ci znikaja :) I bardzo mi sie spodobal naszyjnik zimowy Przesliczny :) Same Piekne prace u Ciebie sa :) Pozdrawiam Cie Serdecznie i Zycze Milego Nowego Tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tworzysz piękne rzeczy:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor i taki prosty elegancki wzór, przynajmniej na oko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna! Szkoda, że jesteś jak ten szewc.

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie chusty lubię - w kolorze malinowym sama słodycz!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.