Obserwatorzy.

niedziela, 10 czerwca 2012

11 pytań i koniec.

Zostałam zaproszona przez  Majalene do zabawy 11 PYTAŃ 

Oto zasady zabawy:
  1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
  2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście.
  3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście.
  4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś !!!
  5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

 1. białe czy czarne? zdecydowanie białe
2. Polska czy zagranica? Polska
3. blondynka, brunetka czy ruda? brunetka
4. czekolada czy paluszki? czekolada
5. fitness czy lenistwo? fitness
6. samolot czy samochód? samochód
7. spodnie czy sukienka? spodnie
8. fotel czy krzesło? krzesło
9. impreza czy spokojny wieczór w domu? cichy wieczór w domu
10. basen czy morze? morze
11. ołówek czy pióro? ołówek

Zaproszona przez Majalene odpowiedziałam na  jej pytania, macie przez to okazję dowiedzieć się o mnie kilku rzeczy. Nie przepadam jednak  za takimi zabawami i mam nadzieję , że nie pogniewacie się jeśli nie będę kontynuować zabawy. Nie chciałabym innym narzucać może niechcianych reguł. Oczywiście zapraszam wszystkich moich obserwatorów jeśli chcecie to czujcie się zaproszeni  do zabawy.

1 komentarz:

  1. Dziękuje za dołączenie do zabawy.. ale jednocześnie przykro mi że wyznaczyłam Ciebie.. gdybym wiedziała że nie lubisz takich zabaw wyznaczyłabym kogoś innego.
    Przepraszam.
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.