Obserwatorzy.

wtorek, 5 czerwca 2012

Pożegnanie Edwarda.

Pożegnałam już Edwarda który wyruszył w swoją kolejną podróż. Mowa oczywiści o książce "Cudowna podróż Edwarda Tulana" której autorką  jest Kate DiCamillo  a  przepiękne ilustracje wykonała Bargam  Ibatoulline .
Książka dojechała już do  alicji mogę więc pokazać niespodziankę jaką dla niej przygotowałam. Edward w swoją podróż zabrał szydełkową zakładkę, broszkę z organzy,  zawieszkę pachnące serduszko i podkładkę pod kubek. Podkładkę w ramach recyklingu  wykonałam z płyty CD i włóczki. Miło mi było gościć cudowną książkę mam nadzieję, że kolejne osoby do których ona dotrze też będą nią zachwycone.


1 komentarz:

  1. Z przyjemnością obejrzałam i poczytałam Twojego bloga. Bardzo miły, inspirujący klimat.
    Pozdrawaim ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.