Obserwatorzy.

czwartek, 2 sierpnia 2012

Torebka

W ramach eksperymentów  szyciowo-dzierganych  uszyłam ostatnio kolejną torebkę. Tym razem jest to torebka uszyta z kremowo-beżowego płótna z bawełnianą kwiatową podszewką. Jest usztywniona klejonym sztywnikiem więc zachowuje formę.  Eksperymentem jest ozdobienie torby  pomarańczową serwetą wykonana na drutach i innymi pomarańczowymi elementami. Myślę, że efekt końcowy jest całkiem fajny.  Pomarańczowe  elementy bardzo ożywiły torebkę i  podkreśliły jej indywidualny charakter. Po ostatnich wybrzydzaniach rodziny  na błękitną torebkę od razu wystawiłam ją na sprzedaż na Allegro. Ciekawa jestem czy się komuś spodoba na tyle aby ją kupić?  Jak nie to zrobię z niej Candy i ktoś się ucieszy (przynajmniej mam taka nadzieję)



17 komentarzy:

  1. Wspaniała torebka,taka oryginalna :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tą serwetką. I kolorystyka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł z serwetą. Trochę nowowcześnie, a trochę etno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł świetny - torba wygląda efektownie .Pozdrawiam E:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest naprawdę prześliczna z pewnością znajdzie amatora, myślę że możesz robić takie w różnych zestawieniach kolorystycznych

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z ta serwetką,wygląda rewelacyjnie:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł:)robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ta torebka Ci wyszła. Pomysł ozdobienia torebki serwetką świetny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita torebka, jestem pod wrażeniem jej wykończenia :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka ma nietuzinkowe wykończenie, jest naprawdę oryginalna, ma niepowtarzalny charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dołączam do grona zachwyconych,marne szanse by doczekała candy;)Jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda pięknie! Myślę że znajdzie amatora :) A jakie wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł bardzo mi się podoba, efekt jest wspaniały :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny pomysł na wykorzystanie serwetki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka bardzo ciekawa... Pomysł z wykorzystaniem serwetki świetny! Szkoda, że kolorki nie moje ;-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.