Obserwatorzy.

czwartek, 21 marca 2013

Zielona wiosna

Po małej przerwie zapisałam się na kilka wymianek . Jedną z nich zorganizowała Jadzik.. Była to wymianka wiosenna, przygotować trzeba było coś wiosennego, zielonego. Moją parą została sama organizatorka. Tym razem postawiłam na  kolor i przygotowałam kilka  zielonych drobiazgów . Zielony naszyjnik  filcowany na mokro z pomarańczowym prążkowanym oczkiem. Przy okazji nauczyłam się filcować tak aby kamień był w środku naszyjnika. Wysłałam też Jadzik zieloną bransoletkę różą i szydełkowy wiosenny, zielony  świecznik z narcyzem , trochę przydasi i słodziaków.






 Jadzik przygotowała dla mnie wielkanocne zielone jajo w szydełkowym ubranku, piękne kolczyki, karteczkę z pięknym haftowanym narcyzem ,  mnóstwo przydasi i herbatki.

Jadzik  dziękuję za organizację wymianki  i za  wszystkie prezenty
 

7 komentarzy:

  1. wszystko cudne, zwłaszcza wisior z filcu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wisior, ale pozostałe prace także mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wisior (i ten granicik w tle :-P). Udana wymianka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna wyminka, może takie cuda zachęcą wiosnę żeby się pojawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko bardzo piękne, bransoleta cudna:) ciekawa wymianka:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.