Obserwatorzy.

niedziela, 26 stycznia 2014

Dla dwojga

Za oknem  mrozy, siedzę więc w domu i popijam gorącą herbatkę usiłując zapanować nad  bogactwem "przydasi". Sadząc z Waszych komentarzy  większość ma ten sam problem co mnie  tylko średnio pociesza. Niestety  oprócz szmatek nam też , włóczki, nici, guziczki i  milion innych rzeczy. Nie ma jednak co płakać trzeba  coś robić.  W ramach zagospodarowywania resztek włóczek i przy okazji zbliżających się Walentynek  wydziergałam podkładki pod kubek dla dwojga. Proste,   grube , użyteczne bo nie wiem jak Wy ale ja stawiam kubek z herbatą gdzie popadnie.
PS.
W związku z pytaniami w komentarzach informuję, że oczywiście możecie  "odgapiać"  moje prace. Będzie mi miło jeśli podacie   informację, że  to moja praca była inspiracją ale śledzić nikogo nie zamierzam.

Zapraszam wszystkich chętnych  Podkładki pod kubki

19 komentarzy:

  1. Fantastyczne podkładeczki. Masz fajne pomysły. Mogę odpagić? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O, kurcze, ale mi się literki poprzestawiały w "odgapić"..

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne podkładeczki i jakże pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne podkładki...
    ja też ruszyłam z "utylizacją" przydasiów ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne! Podoba mi się pomysł z serduszkiem na środku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł i wykonanie :))
    dobrego wieczorku :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowe, ciepłe i śliczne, a do tego romantyczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne, zwłaszcza jeśli we dwoje pije się gorącą herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuper podkladki :) Wlasnie przygotowuje prezenciki dla kolezanki i zrobie jezeli nie masz nic przeciwko podobne :) I pewno ,ze podam kto mnie zainspirowal z mila checia :):) Milego poniedzialku Ci zycze :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie kolorów. niby prostota, ale taka hmm...z klasą i smakiem

    OdpowiedzUsuń
  11. Super podkładki :))) ogromnie mi się podobają... chyba też je sobie odgapię, w sam raz by były dla mnie i mojego miłego ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na walentynkowy upominek !!! Bardzo ładne podkładki !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawie wygląda taki komplecik:) doskonały pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały komplet podkładek. Jesteś kopalnią pomysłów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudne!!!! Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie też bardzo przypadły do gustu! no i te kolory

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.