Obserwatorzy.

niedziela, 14 września 2014

Wiatraczki

          Moje koleżanki z grupy Szczecin Szyje  przygotowują   cudną niespodziankę dla  szczecińskiego Hospicjum Szyją wspólnie patchworkową  kołderkę  i poszewki na poduszki . Motywem przewodnim  są  tzw. wiatraczki. Ja  jeszcze nie dojrzałam do szycia patchworków a może raczej  boję się zarazić kolejną pasją robótkową.  Z powodu braku umiejętności nie pomagam więc w szyciu i z tego powodu mam lekkie wyrzuty sumienia, że nie  dokładam się do realizacji  szczytnego celu . W związku z tym postanowiłam jednak dołączyć się do  charytatywnej akcji  i zrobić coś co potrafię.  Tak powstała poszewka na poduszkę którą mam nadzieję uda mi się przekazać dla   podopiecznych Hospicjum.  Poszewka  jest wykonana na szydełku ale to też  "patchwork"  z  obowiązkowym motywem wiatraczka.

Moja wiatraczkowa poszewka. Może nie tak piękna jak uszyta ale zrobiona z sercem.


A tu  wspólnie szyta kołdra  jeszcze w trakcie pracy. . Prawda, że będzie  piękna  ?


10 komentarzy:

  1. będzie [piekna kolorowa kołdra,zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  2. Super akcja i pięknie wykonane prace ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podusia piękna jest! A kołdra też super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszewka na podusie jest super!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kołdra, a twoja poszewka wcale nie jest gorsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna kacja, i rewelacyjne wyniki! Bardzo ładne kołderki i twoja powłoczka na poduszkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja "wiatraczkowa" poszewka na poduszkę rewelacyjna!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. poszewka śliczna, liczą się intencje, prawda? a kołderka na maksa kolorowa, dzieciaczkom na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba przyznać że ślicznie ta kołderka wyszła, a poszewka na pewno fajnie uzupełni zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.