Obserwatorzy.

poniedziałek, 20 lipca 2015

Szczęśliwy los

Szczęśliwy  los  sprawił mi kolejna niespodziankę. Zapisałam się do zabawy u Dasandy. Do wygrania była  koralikowa bransoletka . Bransoletek było kilka i aż trudno było się zdecydować na jedną takie były śliczne  Zrządzeniem losu udało mi się wygrać i wybrałam bransoletkę z zielonymi koralikami. Przyszła do mnie  całkiem spora  paczuszka a w niej  wspaniałe prezenty bo po za bransoletką były jeszcze kolczyki do kompletu , druga para kolczyków , drewniana urocza zawieszka, motyle, wstążeczki, czekolada i piękna świeczka która nawet nie załapała się do zdjęcia bo już została porwana. Dasando  bardzo Ci dziękuję za  wspaniałe prezenty.Zapraszam wszystkich do zajrzenia na jej blog i zobaczenia na własne oczy jak piękne rzeczy tworzy.



8 komentarzy:

  1. Ale cudowności dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Też miałam na nią chrapkę:-) A kolczyki do niej jakie piękne1 Wspaniała niespodzianka! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty :-) Gratuluję wygranej.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję,piękne niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zawartość paczuszki:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tak wspaniałych prezentów :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.