Obserwatorzy.

sobota, 31 października 2015

Serdeczne podziękowania.

Jakiś czas temu brałam udział w blogowej zabawie zorganizowanej przez Klub Twórczych Mam. Nie udało mi się wygrać głównych nagród których było kilka ale dostałam nagrodę pocieszenia. Nagrodę przysłała mi Tynka    Chciałabym serdecznie podziękować jej i jej małej córeczce dzięki której dostałam te urocze prezenty. Bursztynowy pierścionek, cudna bransoletka,  trochę przydasi , coś słodkiego  oto moja nagroda. Dziewczyny przesyłam wielkie buziaki. 


4 komentarze:

  1. Śliczny kolor tej bransoletki :) a Tynka ma wielkie serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne upominki. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co :) niech się biżutki dobrze noszą :)
    Pozdrawiamy i dziękujemy za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.