Obserwatorzy.

sobota, 17 czerwca 2017

Śnieżno-biała chusta

          Chusta  z poprzedniego wpisu  już jest  w rękach nowej właścicielki.  Było mi bardzo miło  gdy   dostałam  wiadomość, że chusta jest akurat taka jaką sobie Panna Młoda wymarzyła. Trafiłam z kolorem,  wzorem a i  moje wykonanie spotkało się z uznaniem. Zrobiłam ją na zamówienie, ktoś zamówił, zapłacił, odebrał i właściwie to powinien być koniec historii. Jednak to co jest ręcznie zrobione  widocznie  posiada magiczne właściwości wyzwalania    pozytywnych  zachowań.  Kupując rzeczy  masowe w sklepach nikt nikomu za nie nie dziękuje , nie  chwali wykonania i projektu. Tym bardziej mi miło gdy ktoś po otrzymaniu mojej pracy zadaje sobie odrobinę trudu aby napisać do mnie kilka ciepłych  słów,   każdy potrzebuje odrobiny uznania a i pochwały nie są nam obojętne
        Dziś kolejna  ślubna chusta. Trochę mniejsza niż ta poprzednia, wykonana  na szydełku innym wzorem tym razem z śnieżnobiałej włóczki. Dla laika podobna bo też ażurowa ale ta wymaga zdecydowanie mniej pracy niż poprzednia a jest równie efektowna.
Chusta skończona teraz  dziergam powolutku bluzeczkę z bawełny.
 







13 komentarzy:

  1. Przecudnej urody chusta , tylko podziwiać :)
    Jak ktoś potrafi docenić nasze rękodzieło to nam rosną skrzydła , prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu! Kolejna Cudowna Chusta, Grzeczność wymaga podziękowania - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda, że kilka słów od właścicielki dodaje skrzydeł. Chusta śliczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna, delikatna chusta!
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Równie piękna jak poprzednia!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne chusty! Serdecznie pozdrawiam i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta,ostatnio wyciągnęłam podobne chusty z szafy mamy i lubię się nimi otulać w chłodne wieczory :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawda, że kilka słów od właścicielki dodaje skrzydeł. Chusta śliczna. Pozdrawiam
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.