Obserwatorzy.

piątek, 26 lutego 2021

Niespodziewana niespodzianka

 Zapukał kurier i wręczył mi paczkę. Nic nie zamawiałam, nie spodziewałam się żadnej przesyłki a jednak na paczce było moje imię i nazwisko. Zaintrygowana otworzyłam pudełko i ku mojej wielkiej radości znalazłam tam cudowne prezenty i wyjaśnienie zagadki.

Rok temu zapisałam się na blogu Składzik zapomnianych marzeń do zabawy "Podaj dalej". To taki łańcuszek szczęścia. Dostajesz prezenty niespodzianki i obdarowujesz dwie kolejne osoby. 

Sami zobaczcie co też dostałam. Jest piękny notes, brelok z cudną ceramiczną koniczynką, tęczowa włóczka, zestaw włóczek dzianinowych, tasiemki, kamyczki i jeszcze parę innych drobiazgów oraz słodycze. 







Bardzo dziękuję za wspaniałą niespodziankę, szczególnie w tych trudnych czasach ceni się takie drobne radości. 

Teraz moja kolej, obdaruję kogoś paczuszką dlatego ogłaszam zabawę "Podaj dalej".

Przypomnę zasady zabawy:

- w zabawie mogą wziąć udział tylko aktywni blogerzy;

- dwie pierwsze osoby, które wyrażą w komentarzu pod tym wpisem chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie prezent w ciągu 12 miesięcy;

- po otrzymaniu przesyłki należy ogłosić na swoim blogu zabawę "Podaj dalej" i obdarować kolejne dwie zgłaszające się osoby. To takie honorowe zobowiązanie. 

Zapraszam do zabawy. 


6 komentarzy:

  1. To świetna zabawa a nasza blogowa koleżanka pięknie nas obdarowala, ja też dostałam od Niej przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że sprawiłam Tobie radość przesyłką. Zaglądałam do Ciebie od dawna i paczuszkę tak przygotowałam żebyś mogła wykorzystać w swoich robótkowych pracach.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł niespodzianki!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent dostałaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty. Chętnie zapisze się na podaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.