Obserwatorzy.

czwartek, 21 listopada 2013

Świąteczne ozdoby

Co rok obiecuje sobie, że nie będę robić  świątecznych ozdób i  co rok nic z moich obietnic  nie wychodzi. Trudno się  zrezygnować z  przygotowania  świątecznych ozdób , jest tyle fajnych  rzeczy do zrobienia nie tylko śnieżynki i aniołki. Przez rok przybyło mi obserwatorów ( gadżet z obserwatorami zniknął mi z bloga na dobre) więc postanowiłam przypomnieć ozdoby przygotowane w zeszłym roku. Może kogoś zainspiruję, może ktoś  z Was będzie chciał się wymienić na coś swojego.  Jak tylko zrobię zdjęcia nowych rzeczy to też się pochwalę. Widzę na horyzoncie jakieś słoneczko może będzie trochę światła odpowiedniego do zrobienia  zdjęć bo przez kilka ostatnich dni to tylko deszcz i mgła.
W komentarzach do poprzednich wpisów  niektóre z Was proponowały mi wymiankę. Jeśli  nadal ktoś jest chętny to zapraszam do kontaktu na maila bo trudno ustalać szczegóły na blogu.
PS.
A to ciekawostka z obserwatorami ja ich nie widzę nawet wtedy gdy  wchodzę na blog niezalogowana ale jeśli Wy ich widzicie to znaczy, że ich nie wycieli. A może ja popełniłam jakiś błąd? Jak ktoś  wie co z tym fantem zrobić to proszę o pomoc.











16 komentarzy:

  1. Piękne ozdoby :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne ozdoby:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne, a jak się robi takie genialne szyszki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Choinka śliczniusia, a opasły bałwan zaje....fajny. Aniołek z lekka frywolny... Wszystko ładne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. W ramach ciekawostki chciałam Ci powiedzieć, że ja widzę Twoich obserwatorów (?).Jestem ciekawa jak zrobić takie szyszki ;) może jakaś podpowiedź? Miałam też podobny pomysł na choinki na szydełku ale baza czyli sama choinka inna. Najbardziej jednak podobają mi się bałwanki, zarówno ten z drugiego zdjęcia jak i z ostatniego. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też należę do grona widzących panel z obserwatorami, więc chyba nie jest tak źle:D Szyszki są świetne, szczególnie ta ośnieżona mi się podoba! Ale jeansowe gwiazdeczki też ładniutkie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. No szyszki i gwiazdeczki są naj.... co nie oznacza, że innym ozdobom czegoś brakuje, nie, nie :-). Choinka na pewno będzie piękna i niepowtarzalna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gwiazdki w każdej formie są u mnie zawsze hołubione.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW ale cuda!!! Choineczki i bałwanek urzekły mnie totalnie. Super ozdoby. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja widzę Twoich obserwatorów.

    Ozdoby fajne, ja co roku sobie obiecuję, a potem nigdy nie mam czasu... Ale dżinsowe gwiazdki zrobię koniecznie! dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na takie szyszki poluje. masz może schemacik?
    Sa piękne,a zwłaszcza ta ze śniegiem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama nie wiem co tu pochwalić, wszystko fajne... Mi się ostatnio wkręciło robienie ozdób świątecznych, dzisiaj przytargałam z Bławatka zielony kawałek szmatki i coś w czerwoną kratkę - do szycia ozdób na weekend.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite są te szyszeczki- pierwszy raz widzę takie szydełkowe:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwatorzy są bo się właśnie do grona dołączyłam;))
    Cudne ozdoby! Szyszki i rodzinka bałwanków..rewelacja;)))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.