Obserwatorzy.

sobota, 28 stycznia 2017

Wymiana z Pchełką

Czas leci i już jest koniec stycznia a ja mam   zaległości jeszcze zeszłoroczne.  Opisywałam Wam już moją wymiankę  z Pchełką
 Wymieniłam czarno- srebrną szydełkową chustę którą zamieściłam w mojej zakładce   Wymień sie ze mną
 na  biżuterię i mnóstwo fantastycznych przydasi. Przy okazji umówiłyśmy się na   wymiankę kolejną tym razem już  indywidualną. Pchełka przejrzała mój blog  i spodobało się jej kilka rzeczy.
Zrobiłam więc dla niej     koronkowe gwiazdki na choinkę, szydełkowe szyszki, buciki,  grube ciepłe rękawiczki, mięciutką, puchatą owieczkę,  szydełkową serwetkę, aniołka.









W zamian dostałam od Pchełki świąteczne gadżety: zawieszkę, mikołajka i świecę, fajne metalowe pudełko, kosmetyki, słodycze i haftowaną karteczkę z zajączkiem. Pchełko Bardzo dziękuje za wymiankę.
A Was zapraszam do zaglądania do mojej zakładki Wymień się ze mną 


10 komentarzy:

  1. Oby dwie jesteście zadowolone , a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Owieczka mnie zauroczyła, Super prezenty!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękne prezenty przygotowałaś!Owieczka niezwykle urocza!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja dziękuję bo miałam piękną choinkę =) Rękawiczki cieplutkie! pamiętam jeszcze o jednej rzeczy którą Ci obiecałam i słowa dotrzymam =)) Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się obdarowałyscie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy, widać, że wymianka udana, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że obie macie powody do radości :-)Świetna ta owieczka.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.